Zrealizowane projekty

Wieloletnie doświadczenie w transporcie ponadgabarytowym i transporcie ładunków projektowych

0
Lat
doświadczenia
0
Kraje
geografia pracy
0
Kontenerów
na miesiąc
0
Ładunków
różnej wagi i objętości

Ekspresowy transport tarcicy

W tym przypadku klientowi bardzo zależało na krótkim czasie realizacji zlecenia. Aby było to możliwe, skierowaliśmy ciężarówki z ładunkiem do różnych przejść granicznych. W ten sposób zminimalizowaliśmy czas potrzebny na przekroczenie granicy. Takie zlecenia zawsze są wyzwaniem, ale chętnie się ich podejmujemy. Międzynarodowy transport towarów samochodem to jedna z naszych głównych usług.

229f7ce8eaf9e6dff97ef8d3fb555c53-min
73094878bc6b145a7a3d48d16808a98d-min
2c5208c93b2c7c5d1bad78276007ea37-min
Kraj:
Gwinia
Ilość ładunku:
3 szt
Czas dostawy:
50 dni
Transport:
przyczepa rolkowa

Ekspresowy transport łodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Jedną z usług naszej firmy jest dostawa towarów do ZEA. W przypadku tego zlecenia była to łódź, którą w krótkim czasie trzeba było przetransportować właśnie do Emiratów. Organizacji tej dostawy podjęliśmy się w ostatnim tygodniu 2019 roku. W ekspresowym tempie zorganizowaliśmy dostawę łodzi do portu załadunku i wykonaliśmy potrzebne mocowania. Takie ładunki z Polski do ZEA muszą być oczywiście transportowane w kontenerach – w tym przypadku był to kontener typu Flat Rack. Przed zapakowaniem zabezpieczyliśmy ładunek folią termokurczliwą.
30 grudnia 2019 roku łódź opuściła port. Pomimo małej ilości czasu udało się też zorganizować wszelkie dokumenty wymagane do odprawy celnej ładunku.

2d27d5402ee0f253b09f773e9f23a258-min
4fa2095fb2438da6449dd260e4a596e7-min
39b3e1f6d95e4eaf36de10e1a7df4cc3-min
75f9dcce97e1deeffdcd7512d6a487a4-min
727aeca8b78b1fd14716bc22fa29100a-min
773e187d020305ffe5e148691c1326f9-min
a3d4e802b7f2297cc4336b3338d330e7-min
a39d6dda7a4ae494bad87e40f4ef8ec7-min
b9f8481f6abfde363c37b9c1cdd520ee-min
Kraj:
Dżabal Ali (ZEA)
Ilość ładunku:
1 FlatRack
Czas dostawy:
37 dni
Transport:
Flat Rack

Stalowy ładunek ponadgabarytowy

Przedmiotem zlecenia był przewóz ładunków Polska – Chiny – w tym przypadku były to półfabrykaty stalowe. Ponieważ całkowita waga ładunku wynosiła 450 ton, to do wykonania zlecenia potrzebowaliśmy specjalistycznego sprzętu kontenerowego – Roll Trailers. Główną trudnością było to, że standardowe kontenery 20 i 40-stopowe nie pozwalają na załadunek dużych elementów, a specyfika ładunku nie pozwala na napełnianie kontenerów bez dodatkowego wyposażenia.
W tym przypadku zastosowanie kontenerów typu Roll trailer było idealnym rozwiązaniem. Oprócz wyzwania związanego z ponadgabarytowymi rozmiarami ładunku musieliśmy też wdrożyć plan przeładunku w kilku z europejskich hubów i na koniec oczywiście dostarczyć ładunki z Polski do Chin.

0c3630b9927e57f0f6b36bb51c75aeeb-min
59e1ea03aa4d174b8bb2ffa4fe85dbc6-min
12b09203bd2d8170f202e1bb6aeeabae-min
b401558317fadd1a03b3509a331c52db-min
Kraj:
Chiny
Ilość ładunku:
6 szt
Czas dostawy:
45 dni
Transport:
Przyczepy specjalistyczne

Piec do topienia

Kolejnym zleceniem na liście naszych osiągnięć był eksport pieca do topienia dla huty w Gwinei. Ponownie projekt został zrealizowany przy użyciu specjalistycznego sprzętu kontenerowego – Roll Trailers.
Tutaj również liczył się czas. Największym wyzwaniem był rozmiar ładunku – posiadał on 16 metrów, co przekracza maksymalną dopuszczalną długość ładunku do transportu kontenerami ponadgabarytowymi FlatRack. Jednocześnie wielkość przesyłki sprawiła, że czarterowanie całego statku (lub jego części) płynącego w kierunku Afryki Zachodniej było nieopłacalne. Sprostaliśmy jednak także temu wyzwaniu i wdrożyliśmy schemat logistyczny obejmujący załadunek pieca, przeładunek w kilku europejskich hubach oraz bezpośrednią dostawę do portu Conakry.

51d25d1276335a53f63001ad77a49975-min
8e5ff5d8f5bea9a70db7b2c57d32ee0f-min
942d35d8b4a0d188261ae3651c59d630-min
a66b890364896037e45ad0ce0075b9f1-min
aa8e51a833768401bde5e619fdeffec4-min
b1148364fd81b7aead56f048c1ebd65d-min
c87b2c18e21ef0ff1c5251e285043e62-min
Kraj:
Gwinia
Ilość ładunku:
3 szt
Czas dostawy:
50 dni
Transport:
Przyczepa rolkowa

Sprzęt z Turcji wart 280 000 euro

Zlecenie obejmowało transport specjalistycznej maszyny o wartości 280 000 euro z Tuzli (Turcja) do Pawłodaru (Kazachstan). Ładunek umieściliśmy w dwóch samochodach ciężarowych, z których jeden przeznaczony jest do przewozu ładunków ponadgabarytowych – w tym przypadku ważył on 32 tony. Aby dostawa ładunków do Turcji była opłacalna finansowo, zdecydowaliśmy się na przeprawienie transportu promem przez Morze Kaspijskie z Azerbejdżanu do Kazachstanu. Dzięki temu klient zaoszczędził na kosztach usług transportowych, a czas zlecenia uległ znacznemu skróceniu

3c981547754a9c101bba3af12ccef803-min
1bffa6be3ff6de61988ac86a2c305ef0-min
1da025666bdf7c2d981732c96cf344bc-min
04bca8a2979c91a152d45180d7fed96f-min
6a4ddd6a273ad1a76f8d6613cf8d6ef8-min
33fc7257929b1bc44f928c05c0a215d8-min
228e8da98cad0c4238d3c17f88af6c9a-min
259acc9b091673dd91b907bdeddf14a6-min
7636f3ca878b3fc62783f3ff6254654f-min
353785ca34f2d662b44bd7841c22a005-min
19056635a0c6a9f2309a2c984eaeb1ea-min
bad9c636a15f16fac7e88309251c7583-min
cec1e7d5f3f07382b0869112c7a7f6d9-min
f7cadc68b477fe2ebda40819ea1908e3 (1)-min
Kraj:
Pawłodar (Kazachstan)
Ilość ładunku:
-
Czas dostawy:
-
Transport:
Specjalistyczna ciężarówka

Eksport jachtu do Nicei

Klient zlecił nam eksport jachtu do Nicei (Francja). Główną trudnością nie były tutaj gabaryty, które komplikowały transport i operacje w porcie załadunku. Największe wyzwania były spowodowane okresem, w którym było realizowane zlecenie – była to ścisła kwarantanna związana z epidemią COVID-19. Pomimo tego utrudnienia udało nam się szybko wykonać schemat mocowań, załadować jacht do kontenera Flat Rack i zapakować go w folię termokurczliwą. Następnie ładunek został dostarczony do Marsylii, skąd został przetransportowany do zatoki w Nicei.
Oprócz samego transportu skompletowaliśmy dla klienta wszystkie dokumenty wymagane do odprawy celnej ładunku w reżimie eksportowym dla indywidualnego właściciela łodzi, a także komplet dokumentów do odprawy celnej we Francji.

eba543306cefc7df90be5658c365a1a1-min
1e4bdcf5df6d702d118c9612e056deef-min
19ca31ff554783d8cf730379a8cedb9f-min
048c2a15942835aabe552e73f5f2bdfb-min
0138ca065304fa3a3e7d203efbddae8d-min
925ba8f02a9a75977e1343ae7b516042-min
1404e6b21cc2fd649ca987925686b50c-min
70252945e22d0b407943ee1c929f49bc-min
abe05c0a724cb13d47197b62a35e3298-min
af8f851fed9b935088fcbc05e7e619a1-min
cb55e77b3e9b8a845c1467ec686203ad-min
d1caf56fa1dc23e26f2b3c964cd410c1-min
d36dd6578fd445d9df87b9e6f8b63ec0-min
Kraj:
Ładna, Francja
Ilość ładunku:
1 Flat Rack
Czas dostawy:
45 dni
Transport:
Specjalistyczna ciężarówka do przewozu ładunków ponadgabarytowych

Transport wyjątkowej frezarki

Czasami otrzymujemy zlecenie transportu naprawdę niecodziennych maszyn. Tak było też tym razem. Zlecono nam transport frezarki, która po rozmontowaniu zajęła aż 8 pojazdów, z czego 2 były przystosowane do przewozu ładunków ponadgabarytowych. Ponieważ zmontowany ładunek stanowi jedną sztukę, został przetworzony w ramach jednej deklaracji celnej. W związku z tym konieczne było zorganizowanie jednoczesnego przejazdu granicy i odprawy celnej przez wszystkie ciężarówki. Sytuację komplikował fakt, że dziennie możliwe było załadowanie tylko 3 ciężarówek. Poradziliśmy sobie jednak z tymi trudnościami i zorganizowaliśmy dostawę na czas. Zsynchronizowaliśmy też odprawę ładunku w taki sposób, żeby klient nie musiał ponosić dodatkowych kosztów.

f61e3b6dcd11e19f1450dd153d4d317c-min
9ec2cb9fa876864170e6079708a7d901-min
29d1711333e9d127187c500a7cdc4bdd-min
267e98de196e9ead3d829b0d40c3162a-min
d5209730df68b35642d8e8ee944a1c95-min
f7526702a0a4fc7bb66ccc76acf33859-min
fb162ca916b502ceecab5cce6b47710e-min
Kraj:
Ryga, Łotwa
Ilość ładunku:
-
Czas dostawy:
14 dni
Transport:
6 standardowych ciężarówek i 2 ciężarówki do przewozu ładunków ponadgabarytowych

Eksport wyrobów metalowych (pręty stalowe, walce metalowe)

Klient zlecił nam eksport różnych wyrobów metalowych od największych producentów hutniczych do Europy, Azji, Ameryki. Transport zrealizowaliśmy poprzez wykorzystanie parku kontenerowego oraz masowców. Wysyłka do USA, ale też Europy i Azji zawsze wiąże się z wieloma wyzwaniami. Międzynarodowy transport towarów w kontenerach jest jeszcze trudniejszy w przypadku niewymiarowych części. Żeby rozwiązać problem pakowania ciężkich, nie spaletyzowanych ładunków do kontenerów, które nie mają załadunku od góry, wykorzystaliśmy specjalistyczny sprzęt. Wszystkie operacje ładunkowe prowadzono na terminalach w porcie załadunku.

f51a8b6eac09d71c712f41c39b62d5fa-min
0c0fd58b2bee44b8bd5aa04584852d0c-min
948a7ca0af857229c723c88c7169ed16-min
6098a75ed1f25d3a291435c55b9eeee1-min
b8a1762daa0682422d2f376596a75ef8-min
Kraj:
Europa, Azja, Ameryka
Ilość ładunku:
-
Czas dostawy:
3-30 dni
Transport:
-

Transport łodzi

Główną trudnością przy tym zleceniu był fakt, że łódź miała wymiary 3,7 metra szerokości i 4,6 metra wysokości, co nie pozwalało na transport do portu załadunku w standardowy sposób. W związku z tym opracowaliśmy optymalną trasę transportową i w możliwie najkrótszym czasie uzyskaliśmy zezwolenia, dzięki którym możliwa była dostawa towarów drogą lądową. W tym przypadku były to dodatkowo ładunki ponadgabarytowe. W zleconym nam czasie wykonaliśmy schemat mocowania, łódź została załadowana do kontenera Flat Rack i zapakowana w folię termokurczliwą.
Wszystkie dokumenty wymagane do odprawy celnej ładunku w trybie eksportu czasowego dla indywidualnego właściciela łodzi zostały w pełni wypełnione.

43096dc2d2678516061f8439dcb73925-min
09ef05da290ba534a3125d6f3676e70c-min
72d3827c52d60cb85654329b0e1d1449-min
990e50a596962682ac0f3cf2d9903121-min
8969106adfefba122baead1ab7c23cc5-min
a2bc16c8b8cb8b48f7b9f17542a60b22-min
b1d15c4c37a936a75a1b30e7c1510169-min
fa37750ecd6b3da2c2d6519fed970e5e-min
Kraj:
Rijeka (Chorwacja)
Ilość ładunku:
1 Flat Rack
Czas dostawy:
32 dni
Transport:
Specjalistyczna ciężarówka do przewozu ładunków ponadgabarytowych

Transport sprzętu dla warsztatu metalurgicznego

Projekt dotyczył transportu sprzętu potrzebnego do uruchomienia warsztatu metalurgicznego dla jednego z największych przedsiębiorstw hutniczych. Dostawa została zrealizowana z 5 krajów – Tajlandii, Chin, Indonezji, Włoch oraz Wietnamu. Tak liczna ilość państw z różnych kontynentów wymagała od nas zsynchronizowania wielu działań. Wymagany był tutaj:

  • międzynarodowy transport towarów w kontenerach
  • dostawa towarów drogą lądową
  • międzynarodowy transport ładunków drobnicowych
  • fracht morski

Projekt obejmował wyposażenie trzech linii kontenerowych – łącznie załadowaliśmy 71 kontenerów typu Flat Rack. Równocześnie transportowaliśmy sprzęt z Włoch bez użycia kontenerów, luzem na pokładzie statku, a następnie transportem drogowym do miejsca docelowego.
Główną trudnością była duża liczba pojazdów biorących udział w operacji i konieczność ścisłego przestrzegania harmonogramu dostaw sprzętu na teren zakładu metalurgicznego. Dzięki profesjonalnemu planowi udało nam się jednak zsynchronizować wszystkie działania.

b6618bf708786c2508305252d80d8938-min
bb435ecef873ab1e5c9dc6e6e3712769-min
9d40af692d59c8cf778c3e09269326c0-min
35cbda8bc2a575b351be652321a57d7b-min
187d9554ec30ae6f83ea796684b32f95-min
189e21cae39e20a9d3c8e3940ed5dfa2-min
Kraj:
Azja, Włochy
Ilość ładunku:
170 szt.
Czas dostawy:
70 dni
Transport:
20 Kontener- 34 szt.
40 Kontener- 53 szt.
40 Flat Rack - 83 szt.

Transport ładowarek budowlanych

Na potrzeby projektu przebudowy budynku konieczna była dostawa towarów z Chin – w tym przypadku ładowarek budowlanych. Niezbędny był tutaj oczywiście międzynarodowy transport towarów w kontenerach. Do tego konieczna była liczna flota kontenerowa. Mając na uwadze sezonowy brak sprzętu oraz napięte terminy wyznaczone przez klienta, transport realizowany był przy użyciu kilku przewoźników liniowych.

24e463d185bb0e23821e803d56421d1a-min
907fd4abbb8e0ec9b645526e565c4b72-min
8027f3d0ed234eeb420b2982372ce39b-min
641892041d88c4f5bb41f37facd47e76-min
b15af0690b663acf8bcbd36311a7d47c-min
c76baeb464eca758dfb8145325fe4451-min
d9ac836fffe03cfc485b2c3982d7b808-min
3af603fcbe4dcbf9fa2bf5d4d373a194-min
Kraj:
Chiny
Ilość ładunku:
27
Czas dostawy:
35 dni
Transport:
20 Kontener- 15 szt.
40 Kontener- 12 szt.

Transport linii do produkcji termopaneli ściennych

Zadanie zlecił nam importer specjalistycznego sprzętu do produkcji ściennych paneli termicznych. Główną trudnością było to, że zdemontowany sprzęt wymagał do transportu 8 pojazdów. W celu ograniczenia wydatków klienta postanowiliśmy zorganizować dostawę i odprawę celną w dwóch etapach: w trzech, a następnie pięciu pojazdach. W pierwszej partii dostarczono część sprzętu w ramach jednej deklaracji celnej, a w drugiej zastosowano metody, które również pozwoliły na obniżenie kosztów odprawy celnej.

03d47c901b57f043fcabc8af8eb09f2a-min
6ebbcf63650b52d5d3423d3c11cb8ae7-min
19ce5b827c064d20fd3e8ae0bf8f1df8-min
05822a53f8f6019fe8c5e45414b8f93d-min
e8bb7e3dc39df71359fd39d798883ff6-min
e03433dd13dd6cb9e7c6a3e1e4df5696-min
ec306e45e0669b6e4ed5a7bc30ba5a05-min
ee9f837ddea850d1b22d8dd0a6c253b1-min
Kraj:
Finlandia
Ilość ładunku:
8 ciężarówek
Czas dostawy:
9 dni
Transport:
Samochody ciężarowe

Eksport mobilnego kompleksu inspekcyjnego do Myanmaru

Z uwagi na ogromną wagę sprzętu po złożeniu, sprzęt rozładunkowy w porcie docelowym nie mógł przyjąć ładunku w oryginalnej formie. Dlatego właśnie konieczny był częściowy demontaż sprzętu z wykorzystaniem kontenera na ładunki ponadgabarytowe.
Aby transport kontenera drogą morską był bezpieczny dla ładunku, został on przez nas całkowicie zafoliowany.

aebc5bff8cd53311b2e15d58eb379efb-min
3adce6b50d94c894add6c5c67b2a63f0-min
5fd4a5640d1d3b2654d29cf11d80e6d1-min
8a8f5b6482b461a6afae52aaa0344a5c-min
dd4dfc72e5d4dd0d0e1060d790c1d330-min
Kraj:
Birma
Ilość ładunku:
2 szt.
Czas dostawy:
35 dni
Transport:
20 Kontener- 1 szt.
40 Flat Rack - 1 szt.

Eksport linii do produkcji okien

Przedmiotem zlecenia był eksport linii produkcyjnej okien metalowo-plastikowych do Meksyku. Zadanie udało nam się zrealizować w ekspresowym tempie, pomimo znacznej ilości sprzętu, wśród których przeważały te ponadgabarytowe. Dodatkowo ładunek ponadgabarytowy pakowany był w drewniane skrzynie. Fracht morski odbywał się za pośrednictwem kilku europejskich hubów.

35a7e0b884016b28ce2f2e667b660f10-min
1a68cd470e83aa6bd0229a98b68c0e44-min
7aa542070f4231c96b4f675a9491b509-min
382df48792f4618fac29385fc54e3c33-min
570dfc9ba75b3058251622e66d32553d-min
573d72c118359903769f975762def168-min
b0557beed609983c04a90bb70183a149-min
d9c308bfc7b9bd0162942ccf3d48bdc2-min
Kraj:
Meksyk
Ilość ładunku:
17 szt.
Czas dostawy:
10 dni
Transport:
20 Kontener- 10 szt.
40 Kontener- 3 szt.
40 Flat Rack - 4 szt.

Transport żurawia wieżowego

Zlecenie polegało na imporcie żurawia wieżowego z Chin do Kijowa dla wiodącej firmy budowlanej.

Zadanie wykonaliśmy przy pomocy wyposażenia kontenerowego, w tym kontenerów na ładunki ponadgabarytowe. Ponieważ liczył się czas, to transport żurawia odbył się ekspresowo. Najtrudniejszym zadaniem była konieczność dokonania odprawy celnej jednego z elementów – żurawia wieżowego, który został zdemontowany i przybył w 12 kontenerach. Również temu zadaniu sprostaliśmy i żuraw znalazł się w Kijowie we wskazanym terminie.

2c8f78449d8325064337a85010aae70c-min
5a81770ca4b4df72f471b999f4b8f84d-min
6bfa9f80c6a85a1074eadd8371b4d733-min
7f6eecddc634fcaf74423c61262e039b-min
384d1828a4d5fc03783bab34cd428d0d-min
591f479dbd4c8b58e786bd10029c389e-min
612a48f92801e31483ccb1c13bfa8a7b-min
d8d857e7322122662e1e336fd513dda6-min
f08dcdc34ce402a244299f08860fbcc5-min
Kraj:
Kijów
Ilość ładunku:
12 szt.
Czas dostawy:
45 dni
Transport:
40 Kontener- 10 szt.
40 Flat Rack - 2 szt.